Recap Internal Branding Boat 2014

Recap Internal Branding Boat 2014

Dinsdag, 10 juni 2014

Vakgebied in ontwikkeling

Er was een tijd dat internal branding werd begrepen als enthousiaste interne communicatie waarin de kernwaarden van een organisatie tot uitdrukking werden gebracht in een mooie presentatie met ter afsluiting een fraaie mok om mensen te herinneren aan de samen-1-gedachte. Inmiddels is het vakgebied uitgegroeid tot een krachtig organisatie-ontwikkelmodel om mensen te verbinden op de organisatie-opgaaf. Op weg naar echt betrokken medewerkers en een duurzame reputatie en authentieke band met klanten. 

Insteek: vernieuwing, interactie en groei

We delen graag ervaringen, laatste inzichten en nieuwe mogelijkheden om u te verbinden op onze ambitie: om internal branding gezamenlijk verder te brengen. Vanuit ervaring én vernieuwing door korte praktijkgerichte verhalen met onverwachtse invalshoeken. We hebben daarom een mooi gevarieerd programma samengesteld waarin kennisdeling, interactie en groei centraal staan.  

Recap
Internal Branding
Boat 2014

Datum
Donderdag, 10 juni 2014

Tijd
16.00 - 19.00 uur

Locatie
Total Identity
Pedro de Medinalaan 9
Amsterdam (Ijburg)


16.00 – 16.30


16.30 – 17.00


17.00 – 17.30


17.30 – 18.00


18:00 – 18:15


18:15 – 19:00

 


Inloop & kennismaking


De kracht van de passie


Overzicht van vier korte praktijkcases


Interactieve sessies


Presentaties & bevindingen


Borrel & buffet


Allen


Hwie Yang Kwee
Total Identity Associate

Bob van der Lee
Algemeen Directeur Total Identity

Jeanett Visser
Programma manager Internal Branding

Allen


Allen

Programma

Contact: 
Wilt u meer weten over ons 'Engage boot' over internal branding, neem dan contact met ons op  

Bob van der Lee

Group CEO, Brand builder
+31 20 750 95 58

Jeanett Visser

Communication and programme manager
+31 20 750 95 69