Duurzaam warenhuis

Duurzaam warenhuis

Nieuwe customer experience bij tomtoy

Total Active Media is sinds het prille begin betrokken geweest bij de ontwikkeling van dit innovatieve warenhuis. Total Active Media voelt zich zowel zakelijk als maatschappelijk betrokken bij dit initiatief. Niet alle duurzame producten krijgen nu de aandacht die ze verdienen. Juist daarom is  Tomtoy belangrijk: als plek waar alle producten goed zijn voor de wereld van morgen. Zo kun je de wereld verbeteren juist door de aankopen die je doet, ook de alledaagse.

Tomtoy is niet alleen een online warenhuis. Consumenten kopen nog steeds maar 7% online en dus 93% offline. Mede daarom is ook een nieuwe shopping experience gecreëerd met een pop-up store in het Utrechtse winkelcentrum Hoog Catharijne. In deze popup store wordt je als winkelbezoeker verleid om het verhaal achter de geëtaleerde producten tot je te nemen. De bezoeker kan er fysiek niets kopen en meenemen, daarvoor wordt je naar de site geleid. Je wordt wel eloond voor je bezoek. Een winkel zonder kassa dus, waar je zelf geld toekrijgt bij je bezoek.

Doorgaan met Tomtoy

De Total Identity Group gelooft sterk in dit innovatieve, duurzame warenhuis en steunt de crowdfundingcampagne op www.doorgaan.nl/Tomtoy. De campagne loopt tot en met 15 juli. Tegenover elke investering staat een mooie tegenprestatie. Doe mee - investeer of deel de campagne op social media met de hashtag #ikkiesvoor. Voor iedere share draagt verzekeraar De Amersfoortse bij aan Tomtoy.

TomToy: let’s re-store the world!

Oprichters Milco Aarts en Frank Kessel vonden dat er te weinig aandacht was voor duurzame producten. Samen lanceerden zij Tomtoy tijdens Dutch Design Week in oktober, 2014.

Total Identity investeert in TomToy. U ook?

Contact: 
Wilt u meer weten over onze betrokkenheid bij tomtoy, neem dan contact met ons op: 

Martijn Arts

Service designer
+31 20 750 94 25

Hans P Brandt

Marketing strategist
+31 653 197 827