Drie jaar bij Total Identity

Beiden studeerden ze corporate communicatie, de één aan de Universiteit Twente, de ander aan de Universiteit van Amsterdam.

Ze ontmoetten elkaar bij de receptie op hun eerste dag en vijf dagen later stonden ze al met elkaar in de kroeg. Zowel op- als buiten de werkvloer konden ze het kortom al snel met elkaar vinden.

Ondanks dat ze dezelfde studies hebben gevolgd en tegelijk hier zijn gestart, hebben zij andere paden binnen Total bewandeld.
Anke is begonnen als junior client manager en Fleur als junior communication advisor, beiden zijn ze van junior doorgegroeid en beheren ze nu hun eigen klant portfolio.

Anke, omschrijf Fleur eens in één zin

Zo, dat is een uitdaging! Als ik aan Fleur denk, dan denk ik aan een extraverte woordkunstenaar die altijd de gezelligheid opzoekt en een talent heeft om chaos voor de klant en haar team te kunnen structureren.   

Nu is het de beurt aan Fleur, waar denk jij aan bij Anke?

Ik was al bang dat ik dezelfde vraag zou krijgen. Als ik aan Anke denk, dan denk ik aan een nieuwsgierige goed georganiseerde professional die daadkrachtig haar klant portfolio bediend.

Zeg Anke, wat vindt jij het leukste binnen je functie?

Het allerleukste aan mijn functie vind ik de grote afwisseling, zowel in klanten als projecten. Op de ene dag sta ik op een set een filmpje op te nemen voor een onderwijsplatform, de andere dag organiseer ik een evenement voor een arbeidsmarktcampagne en weer een andere dag begeleid ik een strategische workshop in de bouwsector.

En Fleur, wat is jouw mooiste project geweest?

Vorig jaar hebben we voor World Blood Donor Day drie commercials in Lissabon opgenomen samen met onze klanten Sanquin Bloedbank en de World Health Organization. Het hele traject daarvoor, het editen en maken van andere middelen in diverse talen, en de uiteindelijke dag zelf op 14 juni waren heftig maar vooral mooi om met het team te maken en te beleven. De letterlijke bekroning was dat de Campagne Share life, give blood officieel gelanceerd werd door Koning Willem Alexander en dat één van de commercials binnen een uur op het NOS journaal werd getoond.

Ontspannen na werktijd is ook belangrijk, waar kijken jullie met de grootste glimlach op terug?

De afgelopen drie jaar hebben we veel gelachen maar de meeste tranen van het lachen zijn gevloeid tijdens ons personeelsuitje vorig jaar op Terschelling… Waarom? Omdat een open bar met collega’s per definitie een slecht idee is, niemand tegen zijn verlies scheen te kunnen met de sportdag, er levens werden gered en mensen gehavend uit de strijd terug kwamen!

Contact: 
Wilt u meer weten, neem dan contact met ons op 

Fleur Schrader

Client manager campaign
T +31 20 750 95 41