3D Hubs wint Dutch Marketing Awards

3D Hubs wint Dutch Marketing Awards

Een initiatief van NIMA en Adfo Groep

3D Hubs, DyeCoo en het Rijksmuseum hebben gisteren de Dutch Marketing Awards in ontvangst genomen. De Dutch Marketing Awards zijn een initiatief van NIMA en Adfo Groep.


3D Hubs groeide in 1,5 jaar uit tot ’s werelds grootste netwerk van driedimensionale printers, die met 13.000 aangesloten printers in 190 landen, mensen in staat stelt om waar dan ook driedimensionaal te printen.  De jury gaf aan dat brand engagement de succesfactor in de marketingstrategie van 3D Hubs is. Hun community-based model, heeft voor grotendeels voor gezorgd dat het platform zo snel heeft kunnen groeien. 

Total Active Media is bijzonder trots op deze prestatie van 3D Hubs. In een vroeg stadium werd door Total Active Media al gezien dat 3D Hubs veel potentie heeft en daar volgde een mooie samenwerking uit: Total Active Media ondersteunde bij de keuze van systeem en de architectuur daarvan. Daarnaast ontwikkelden wij de technische opzet van de site en hun systeem, waaraan 3D Hubs nu zelf verder bouwt. Martijn Arts, managing director van Total Active Media bleef zeer betrokken dmv coaching, strategische business planning en het vormgeven van de product roadmap.

Een interview met de winner Winnaar Marketing Launch Award 2015: 

'De volgende stap is de VS'

UPDATE


Rob Draaijer (3D Hubs)

Klik hier voor het hele artikel op adformatie.nl

Contact: 
Wilt u meer weten over onze samenwerking met 3D Hubs, neem dan contact met ons op: 

Martijn Arts

Service designer
+31 20 750 94 25