Strategie & design

Thema
De lading komt vóór de vlag
Een pleidooi om identiteit als vertrekpunt in te zetten voor een optimale positionering en profilering. Eerst een identiteit, dan de huisstijl.



De opdrachtgevers
Sirris
Toen Sirris nog WTCM heette, was het zelf al op zoek naar een nieuw profiel. Gramma begeleidde die oefening en creëerde ook een nieuwe naam.



Product

Workshop positioneren vanuit identiteit

Er zijn – vaak creatieve en intuïtieve – manieren om de identiteit van uw organisatie te doorgronden. Gramma heeft daar een workshop voor.



Thema

Zichtbaar in de transparante wereld
De tweede ‘oerknal’ van de digitale wereld heeft corporate publishing weer wat ingewikkelder gemaakt, maar creëert ook nieuwe kansen op dialoog.

De opdrachtgevers

Een ziekenhuis is altijd ergens thuis
N.a.v. een komende verhuizing begeleidde Total Identity het Ziekenhuis Rotterdam bij een project van externe profilering en interne cultuur.

Voor u gelezen

Vaarwel onderscheid, welkom verbinding
Identity 2.0’ bevat honderd stellingen over de toekomst, en vooral de stelling dat de toekomst is aan wie de brug kan leggen naar z’n omgeving.

Standpunt
Als het web zich tegen jou keert
Grote bedrijven schonden al hun neus aan vormen van internetguerrilla. Wat kunt u doen in zo’n geval?

Guerillia total active media

Abonneer Facetten bij info@totalidentity.nl.
Lees ook de andere uitgaven.
De uitgaven zijn ook te lezen op ISSUU.

Contact: 
wilt u meer weten over strategie en design, neem dan contact op met:  

Hans P Brandt

Marketing strategist
+31 653 197 827

Stijn van Diemen

Creative strategist
+31 (0)6 420 88 782