Social media

Gesignaleerd
Lezen over social media
Twee handboeken en een aantal sites & blogs over social media en hun plaats in de onlinemedia.

Case
It’s the community, stupid!
Br(ik, het platform van de Vlaamse hogescholen in Brussel, promoot de stad als studentenstad via de social media. Het concept is van Total Identity.

Advies
Iedereen is conversation manager
De conversation manager beheert het socialmediagedrag van zijn of haar organisatie. Hoe kan hij of zij ‘gunstige’ conversaties stimuleren?

Advies
Wat, waarvoor en hoe?
Een model voor het effectief inzetten van social media in de communicatie, en praktische tips over hoe u dat aanpakt.

Mening
Social media en identiteit
Social media veranderen de manier van communiceren – ook intern.
Dat beïnvloedt eveneens de organisatie zelf: ze wordt transparanter en dynamischer.

Case
In het web van de site
Als er iets te beléven valt, is iedereen er graag bij. En vertelt iedereen het graag verder. Conversatie kan dan leiden tot conversie: belangstelling wordt aankoop.

Standpunt
Asociale media?
Ook een socialmediagebruiker mag kritisch staan tegenover Facebook & co.
Tien bedenkingen die helpen om het fenomeen te onthypen.

Abonneer Facetten bij info@totalidentity.nl.
Lees ook de andere uitgaven.

De uitgaven zijn ook te lezen op ISSUU.
Contact: 
wilt u meer weten over social media, neem dan contact op met:  

Martijn Arts

Service designer
+31 20 750 94 25