Identiteit en image

Visie
Niets in de zakken

Identiteitsdenken versus merkdenken: toon wie je écht bent (en wees wat je claimt te zijn). Plus enkele instrumenten om je corporate identity in kaart te brengen.

Case
Green Park Aalsmeer

Hoe Total Identity een identiteit gaf aan... een bedrijvenpark. Identiteit als basis van een marketingconcept: het wérkt.

Praktijk
In het oog van de beeldenstorm

In het dagelijkse beeldenbombardement schakelen we automatisch filters in en snakken we naar rust. Goed corporate design doet zijn voordeel met die situatie.

Resultaat
Opdrachtgevers

Het Vlaams Vredesinstituut stond nog in de steigers toen het bij Gramma aanklopte voor een logo en een huisstijl. De organisator van Saint Amour en andere literaire manifestaties vindt een ‘juiste’ vormgeving erg belangrijk.

Essay
Corporate social responsibility

Is het debat over maatschappelijk verantwoord ondernemen een richtinggevende ontwikkeling of veel gedoe om niets? Wij pleiten voor het eerste.

Abonneer Facetten bij info@totalidentity.nl.
Lees ook de andere uitgaven.

De uitgaven zijn ook te lezen op ISSUU.

Return on Corporate identity;
de dynamiek van de esthetische organisatie

esthetische organisatie corporate identity


Contact: 
wilt u meer weten over identiteit en imago, neem dan contact op met:  

Stijn van Diemen

Creative strategist
+31 (0)6 420 88 782

Dmitri Berkhout

Senior communication advisor
+31 20 750 95 12