Een 'merk' worden

Signalementen
Bruggetjes naar ideeën
Grasduinen in boeken en tijdschriften leverde twee pagina’s op met wetenswaardige ideeën over identiteit, branding en design.

Case
Intrion: corporate identity in een industriële omgeving
Het verhaal van twee engineeringbedrijven die fuseerden en zich voor hun positionering, naamgeving en corporate design door Gramma lieten bijstaan.

Advies
Huisstijlmanagement: onderhoud uw succes
Het waarom en hoe van huisstijlmanagement. Gramma’s onderhoudsprogramma voor huisstijlcomfort en -effect.

Thema
Identiteit als betekenis
Over hoe een corporate merk van binnenuit moet groeien, plus een vierstappenmethode om een sterk corporate merk op te bouwen.

Case
EGM architecten, midden in de maatschappij
De herprofilering van een bekend architectenbureau, van identiteitsbepaling tot implementatie van het corporate design.

Case
Huisstijlbeheer Nederlandse Rijksoverheid
Total Identity ondersteunt de Nederlandse Rijksoverheid bij het invoeren en onderhouden van één huisstijl voor al haar instellingen. Instrument: de i-Base.

Product
i-Base
Een korte beschrijving van de i-Base, een erg gebruikersvriendelijk online beheersysteem voor het dagelijkse huisstijlmanagement.

Abonneer Facetten bij info@totalidentity.nl.
Lees ook de andere uitgaven.

De uitgaven zijn ook te lezen op ISSUU.

Contact: 
wilt u meer weten over 'een merk worden' media, neem dan contact op met:  

Bob van der Lee

Group CEO, Brand builder
+31 20 750 95 58

Stijn van Diemen

Creative strategist
+31 (0)6 420 88 782