De transformatie

De transformatie

De zelfbewuste organisatie verkent haar toekomst

Essay van Elisabeth Kroon en Stijn van Diemen

Grip op de toekomst?
Iedereen zal het er over eens zijn dat een gezonde organisatie klaar moet zijn voor de toekomst. De antwoorden van vandaag zijn niet afdoende voor de vragen van morgen, eenvoudigweg omdat ze andere vragen beantwoorden.

Het toekomstperspectief van organisaties is onderdeel van de strategie ervan en speelt daarin zelfs een sturende rol. Maar hoe grip te krijgen op de toekomst? Wat zal ze brengen, welke invloed heeft dat op de organisatie en welke issues zullen relevant blijken? Om deze vragen te beantwoorden, heeft Total Identity een model ontwikkeld, dat organisaties in staat stelt de relevante issues op de (middel) lange termijn te identificeren, te prioriteren en uiteindelijk strategische keuzes te kunnen maken. Over noodzaak en werking van dat model gaat deze brochure.

Contact: 
Wilt u meer weten over 'De transformatie', neem dan contact met ons op:  

Stijn van Diemen

Creative strategist
+31 (0)6 420 88 782

Hans P Brandt

Marketing strategist
+31 653 197 827