Corporate branding

Signalementen
Bruggetjes naar ideeën

Grasduinen in boeken en tijdschriften leverde twee pagina’s op met wetenswaardige ideeën over identiteit, branding en design.

Case
Artesis vindt zichzelf opnieuw uit

Hoe een Antwerpse hogeschool zich samen met Gramma zich beraadde over een nieuwe naam en, first things first, over haar identiteit.

Advies

Naamgeving

Wat doet een naam, hoe werkt een naam, en hoe pakken wij een naamgevingsproject aan?

Thema

Corporate branding

De scenariomethode is een manier om de toekomstige omgeving van een bedrijf in kaart te brengen en erop te anticiperen.

Product

Activiteitenverslag als brochure

Een alternatief voor de corporate brochure is een jaar- of activiteitenverslag. Meer mogelijkheden, elk jaar actueel en niet eens zo duur.

Case
Hoe positioneer je een scholengroep?

Total Identity positioneerde de scholenassociatie ROC Midden Nederland met gedifferentieerde boodschappen vanuit één identiteit.



Samengevat

De drijfveren van identiteit

Bij Total Identity verschenen twee essays over ‘incorporate identity’ en over het deelnemen van individuen aan de collectieve identiteit van een organisatie.

Abonneer Facetten bij info@totalidentity.nl.
Lees ook de andere uitgaven.

De uitgaven zijn ook te lezen op ISSUU.

naamgeving spectrum total identity taxonomie

Taxonomie van de naam

Contact: 
Wilt u meer weten over corporate branding, neem dan contact met ons op: 

Bob van der Lee

Brand builder
+31 20 750 95 58

Hans P Brandt

Marketing strategist
+31 653 197 827