4 D's. Discover, dream, design, destiny

Gesignaleerd
Essays van TID
Enkele bondige publicaties waarin Total Identity nagaat hoe je samen  met de stakeholders permanent aan je identiteit kunt bouwen.

Advies
De ideale klantreis
De vier stappen uit de appreciative inquiry (Discover, Dream, Design en Destiny) als traject voor een succesvolle organisatieverandering.

Case TID
Koninklijke Ahrend: van werkmensen naar mensenwerk
Hoe een fabrikant van tafels en stoelen zichzelf transformeert tot facilitator van goed en fijn werken.

Advies
Een positieve veranderbeleving creëren
Het model van de 4 D’s als fundament voor living the identity. Een manier om  in de organisatie afwachting te transformeren in commitment.

Case TID
Van taakstelling tot klantwaarde
Een grote woningcorporatie evolueert van woningaanbieder tot  medevormgever van de buurt en communiceert daarover met haar ‘klanten’.

Case TID
Het communicatievliegwiel in onderwijscommunicatie
Het communicatievliegwiel is een werkbare strategie om interactie te creëren met een groot aantal stakeholders in verschillende groepen.

Case GRAMMA
Huisstijlrenovatie bij LBC-NVK
Gebruiksgemak en adequate (digitale) hulpmiddelen moeten maken dat de  nieuwe huisstijl in een zeer decentrale organisatie toch ‘werkt’.

Abonneer Facetten bij info@totalidentity.nl.
Lees ook de andere uitgaven.

De uitgaven zijn ook te lezen op ISSUU.

Contact: 
wilt u meer weten over verandering en innovatie, neem dan contact op met:  

Hans P Brandt

Marketing strategist
+31 653 197 827