Holland Casino

De klantvraag

Holland Casino vroeg ons begin 2012 om een concept te ontwikkelen voor een nieuwe corproate website en een gepersonaliseerde Holland Casino-omgeving. Concreet: nieuw concept, nieuw design, gepersonaliseerde omgeving, samengebundeld op een nieuw platform.

De uitdaging

Het complete digitale landschap is aangepakt, qua concept, design en platform. Daarnaast is Mijn Holland Casino geintroduceerd als nieuw contactpunt met vaste gasten. Al met al zowel een communicatieve als technische uitdaging, die we samen met Holland Casino hebben overwonnen dankzij strak projectmanagement. En dankzij de moed van de opdrachtgever om deze complexe exercitie aan te gaan ondanks het zwaar weer waarin Holland Casino verkeert.

Het concept

Op basis van deze Je wint altijd-belofte hebben we een online omgeving ontwikkeld die voor elke gebruiker - en elk device - gepersonaliseerde services en triggers biedt. Een platform waarin social media  zijn geïntegreerd en dat is geoptimaliseerd voor zoekgedrag van Holland Casino-members (online gasten) en voor pc en mobile device.

De meerwaarde

De hospitality van Holland Casino begint online, hetgeen in potentie leidt tot een toename in klantenbinding en herhaalbezoeken.

User experience

Gasten die ingelogd zijn, hebben naast hun Mijn Holland Casino-omgeving de mogelijkheid om events in elk van de vestigingen direct aan hun 'Mijn Agenda' toe te voegen. Daarnaast toont de website op basis van het bezoekersprofiel content die gesorteerd is op diens voorkeuren. Resultaat: online hospitality in optima forma.

Frans Straver, Campagnespecialist en projectmanager Hollandcasino.nl:
“We zijn nu op zeer aantrekkelijke wijze zichtbaar voor onze gasten. Zij kunnen online een avondje Holland Casino op maat plannen.”

De uitwerking

Liefhebbers kunnen zich aanmelden voor een Mijn Holland Casino-account. Na registratie krijgen ze toegang tot de Mijn Holland Casino-omgeving. Hier kunnen ‘online gasten’ aangeven welke voorkeuren ze hebben op het gebied van spelen, eten en vestigingen. Ook kunnen ze er abonnementen beheren op bijvoorbeeld de nieuwsbrief of de Mega Millions sms-service. Als ze beschikken over een Favorites card, dan wordt het aantal Favorites-punten getoond - met een link naar de webshop om punten te verzilveren.

Contact: 
Neem contact met ons op om meer te weten te komen over ons werk voor Holland Casino 

Martijn Arts

Creatief strateeg
T +31 20 750 9425